غذای ماهی زینتی چیست؟

۱۴۰۰/۶/۲۲

غذای ماهی زینتی

غذای ماهی زینتی در فروشگاه های غذای حیوانات خانگی یافت می شود و شامل مخلوطی از کرم های خاکی ، گوشت ماهی مرکب و ماهی است و حاوی مواد معدنی و ویتامین های مختلف است.

شما باید مواد غذایی را در یخچال ذخیره کنید تا مواد معدنی و ویتامین های موجود در آن حفظ شود.

ترجیحاً مقدار زیادی غذای ماهی نخرید و آن را در خانه نگه دارید. از آنجا که اجزای تغذیه ای خود را با گذشت زمان از دست می دهد ، بنابراین آن را تازه سرو کنید.

ماهی یک وعده غذا در روز می خورد ، اما برخی افراد آن را به دو وعده کوچک تقسیم می کنند و می توانید از متخصص بپرسید ، زیرا ماهی حتی وقتی گرسنه نیست غذا می خورد.

به منظور حفظ وزن و سلامت ماهی ها ، به مقدار زیاد به آنها غذا ندهید و از خوردن غذاهای حاوی چربی زیاد خودداری کنید ، زیرا به کبد آسیب می رسانند.

قرار دادن مقدار زیادی غذا در مخزن آن را آلوده می کند زیرا فیلترهای آکواریوم را مسدود می کند و سپس آب آلوده می شود که به ماهی آسیب می رساند و بر سلامت آن تأثیر می گذارد.

توصیه می شود غذاهای متفاوتی برای ماهی تهیه کنید تا رژیم متعادلی داشته باشید و باید اطمینان حاصل کنید که غذا را در مدت 5 دقیقه به پایان برسانید تا آب آلوده نشود.

نحوه کنترل روشنایی آکواریوم ها

شما می توانید برای غذای ماهیان آکواریومی به برخی گیاهان تکیه کنید و برای دریافت غذاها به نزدیکترین فروشگاه که ماهی آکواریوم می فروشد مراجعه کنید و انواع مختلفی از آنها را خواهید یافت.

مطمئن شوید که از غذای خشک ماهی استفاده می کنید ، زیرا یکی از بهترین انواع آن است و دارای ارزش غذایی بالایی است و حاوی چربی ، پروتئین و کربوهیدرات است که به رشد کمک می کند.

همچنین حاوی مواد معدنی و ویتامین هایی است که با بیماری ها مبارزه می کند و از ید ، فسفر و کلسیم تشکیل شده است و می توان بیش از یک نوع را با یکدیگر مخلوط کرد.

در میان انواع غذای خشک می توانید از گرانول قرمز استفاده کنید. غذای زنده از جمله تخم میگو ، لارو پشه ، کرم زنده و گیاهان سبز وجود دارد.



fish
..