غذای ماهی قرمز چیست؟

۱۳۹۹/۵/۱۵

ماهی-قرمز-چه-می-خورد-غذای-ماهی-قرمز-غذای-ماهی-چیست-ماهی-قرمز-عید-چه-می-خورد-غذا-

ماهی قرمز چه میخورد؟

در حالی که ماهی های قرمز از سخت پوستان، حشرات، گیاهان و ماهی های کوچک در حیات وحش تغذیه می کنند، ماهی های قرمزی که به عنوان حیوان خانگی نگه داشته می شوند از غذایی که شرکت های تجاری برای ماهی قرمز ساخته تغذیه می کنند.
شما می توانید رژیم غذایی ماهی قرمز را با نخود پوست کنده، سبزیجات پخته شده، میگو های آب شور و کرم لجن یا bloodworm (در آب هم زندگی میکند) تکمیل کنید. این مسئله که به نیاز های غذایی ماهی قرمز توجه کنید و بر اساس نیازش به او غذا بدهید بسیار مهم است.
شما می توانید غذا های ماهی که به شکل پلت هست از مغازه های مخصوص تهیه کنید و به ماهی خود بدهید.
نکته ی جالب در مورد ماهی های قرمز این است که ماهی ها تا زمانی که غذا باشد غذا می خورند پس حواستان باشد که آن ها زیادی غذا نخورند.

چه غذا هایی می توان به ماهی قرمز داد؟
دانه های مخصوص ماهی که شامل کربوهیدارت بالایی باشد.
سبزی های نیمه پز (سفید کردن سبزی: سفید کردن نوعی فرآیند پخت و پز است که در آن مادهٔ غذایی که معمولا یک سبزی یا میوه است در داخل آب جوش غوطه ور می‌شود و بعد از یک فاصلهٔ زمانی مشخص و کوتاه خارج می‌شود و در نهایت در داخل آب یخ یا در زیر آب سرد در حال جریان قرار داده می‌شود(شوک داده می‌شود) تا فرآیند پخت متوقف شود.)
دافنی (کک آبی)
لوبیا پخته شده
کاهو
کلم بروکلی
به یاد داشته باشید که این غذا ها به عنوان تکمیل کننده رژیم غذایی هستند و باید در اندازه های کوچک به ماهی داده شود و غذای مخصوص ماهی را از فروشگاه های مخصوص یا جایی که ماهی می خرید ، تهیه کنید.
غذا هایی که صورت زنده هستند را نیز از فروشگاه های مخصوص تهیه کنید.

در روز می توانید 2 یا سه بار به ماهی قرمز خود غذا بدهید ولی غذای زیادی برای آن ها نریزید.
غذا های پس مانده کیفیت آب را پایین می آورد و ممکن است باعث بیماری ماهی ها شود. غذا های پس مانده را فورا از تُنگ ماهی خارج کنید چون با فاسد شدن ممکن است گاز های سمی نیترات و آمونیاک تولید شود.

منبع: https://www.reference.com

..